[BSD] eger scroll

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2008. Ápr. 6., V, 07:52:04 CEST

On Sun, Apr 06, 2008 at 07:22:06AM +0200, Fazekas Mihály wrote:
> Sziasztok,
>
> Egyik pillanatrol a masikra megszunt az egerrel torteno scrollozas
> lehetosege a gepemen.
>
> Volt ugyan upgrade De valahogy nem ertem.
> A /etc/X11/xorg.conf -ban nem valtozott semmi.
> Masol nincs xorg.conf, meg nem is lett valtoztatva semmilyen
> konfiguracio.

Nézd meg az összes alkotórészt, ne csak az xorg.conf-ot. Pl nem írtad,
kiféle-miféle a kérdéses egér, hogy moused-en keresztül használod-e (ez
az alapértelmezés) vagy valami más driverrel (mint amilyen pl a
synaptics-hoz van a portsban) stb. Ezekből bármelyik változása okozhatja
azt, hogy a dolgok "nem mennek úgy, mint régen".

BSD: An Operating System, Not a Religion.