[BSD] mgetty honnan indul?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Sze. 21., P, 23:43:28 CEST

Szia!

On Fri, 21 Sep 2007, Ruzsinszky Attila wrote:

> Sziasztok!
>
> Lefordítottam az mgetty programot.
> Alapvetően nem engedélyeztem sehol és reboot után azt vettem észre,
> hogy fut! Ráadásul azon a porton, amin az apcupsd is... (apcupsd ettől
> még megy.)
>
> Keresem azt a helyet, ahonnan indul az mgetty. Linux alatt ugye ez
> az inittab-ból indulna ... de itt nem találom.
> Továbbra is Alpha a platform.

Azert az nem egeszseges, hogy ugyanazon a porton ketten vannak.
Nezd meg az /etc/ttys faljt - illetve "man ttys"

> Köszönettel:
> Ruzsi
>
> Ui.: az apcupsd tényleg simán indul az /usr/local alól is. :-)

Ez termeszetes, mert automatikusan megnezi az /usr/local/etc/rc.d beli
startup fajlokat is.

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882