[BSD] nagy attachment

Géczi Szabolcs csirki at mail.tiszanet.hu
2007. Sze. 18., K, 21:08:45 CEST

all-in-one valasz.

Nem webmailt szeretnek  az van (imp rokz). Hanem pl exim vagy akarmihez
letezik-e ilyen feature.
Kedves ugyfel kicsit nehez felfogasu, es tobb ezer levelet szeret tartani az
inboxaban es gondolom zavarja, hogy kicsit sokaig frissul a par megas
attachmentek miatt.
De ha jol sejtem, akkor ezt buktam :)

koszi:

sz