[BSD] nagy attachment

Attila Nagy bra at fsn.hu
2007. Sze. 17., H, 14:54:47 CEST

On 09/16/07 23:22, Géczi Szabolcs wrote:
> egyik ugyfelem felvetette, h szeretne olyan featuret mint a freemailnek van
> allitolag (gmail rokz), hogy a nagy attachmentet levalasztja az emailrol es
> valamilyen feluletrol letoltheto.
> talalkozott valaki ilyesmivel? En nem hasznalok freemailt igy nem tudom mit
> beszel, es mielott vegso elkeseredesemben freemail fiokot nyitnek, gondoltam
> megkerdezem a tisztelt nagyerdemut, h letezik valami toolkit erre vagy
> egyedi fejlesztes lehet?

Toolkit mire? A freemail egy webmail. Amikor a user levelet ír,
választhatja azt, hogy a csatolmány
nem az e-mailen belül fog utazni, hanem kikerül egy webszerverre, a
levélbe pedig egy arra mutató
linket helyez el az alkalmazás.

Milyen toolkitet szeretnél? Értelemszerűen ez webmail függő, némelyik
tudja, másik nem.
Ha a webmail mögött szeretnéd megvalósítani (nem tudom miért tennéd),
nyilván fel kell olvasnod
a levelet, ki kell szedned belőle a csatolmány(okat) és ki kell tenned
egy olyan weblapra, ami valamilyen
azonosítást tartalmaz (pld. egy egyszeri, hosszú random sztringet).

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758