[BSD] master.passwd -> OpenLDAP password

Tátrai_József tatrai at mail.vhf.hu
2007. Sze. 2., V, 21:24:02 CEST

> [...]
>
> Egy kicsit jobban megnézegettem az OpenLDAP-ot és arra jutotttam, hogy
> neked ilynekor nem {MD5} kell a jelszó elé, hanem {CRYPT}, ami a
> crypt(3)-et
> használja. Ilyenkor az egész jelszó sztring kell neki a $1-gyel együtt.

Végre találtam egy felületet, ahol tudom ellenőrizni a cleartext
változatot a beirt kódolttal - igazad van!! Szóval ez igy ok, már össze
tudom pakolgatni az ldif filet.
Már csak egy kérdésem van, de ez megint kicsit más jellegű: akkor ezzel a
crypt-es formában tárolt jelszóval be fog tudni engem authentikálni
minden? unix account, imap, samba a teljes palettta...

Tátrai József