[BSD] master.passwd -> OpenLDAP password

Tátrai_József tatrai at mail.vhf.hu
2007. Sze. 2., V, 20:24:48 CEST

> Szia!
>
> Az MD5-tel hashelt szöveget nem lehet visszafejteni, így a cleartext
> jelszót
> nem fogod tudni kinyerni a master.passwd-ból. Én a helyedben azt
> csinálnám,
> hogy a master.passwd-ben lévő hashelt jelszavakat egy az egyben venném át.
> Felesleges visszafejteni (már ha lehetne) és utána újra elkódolni.
>
> Üdv
> --
> Gyuri
Akkor tovább kérdezek...
1. Ez azt jelentené, hogy szedjem ki a master.passwd-ből a login és az uid
kettőspontja közti részt egy az egyben, "kvázi-cleartext"-ként, és ezt
adjam be az LDAP-nak? De ez mit jelent akkor az LDAP-ban tárolási oldalon,
milyen jelszó lesz ebből?

2. Vagy csak a $1 utáni részt vegyem ki és ezt nyomjam be az ldif filébe
igy:{MD5}$bXhwSAd.$Q7j/EMJQHedK3TPmnnYuc/

Bocs, a sok értetlenkedés miatt...

Üdv: Tátrai József