[BSD] block msn messenger

Kotcauer Péter kocka at szinyei.hu
2007. Okt. 24., Sze, 23:56:20 CEST

Laszlo Nagy írta:

> Ó bárcsak!

> Itt is a windows-zal van a baj, mint mindig. Van olyan paraszt program
> ami csak rendszergazdaként indul el, ezért a user-nek rendszergazda
> jogot kellett adnom. Természetesen az első nap után az MSN már fönt volt
> a gépen, és nem tudom megakadályozni hogy megint föltegye. :-( A FreeBSD
> gépekkel nincsen baj. Az egyik kolega azt mondta hogy próbáljam meg
> elbarmolni a registry-t hogy ne lehessen se leszedni, se elidnítani.
> Talán menni fog.

> Tetszik a duma! :-)

> [...]
Umm, a csoportházirendben van valami erre utaló bejegyzés(
http://kocka.atw.hu/messenger.jpg ), de hogy a live messenger-t nem
akadályozza meg a futásban, az is biztos.
(egyebkent ha sikerülne is letiltanod a program használatát, mennyi az
esélye annak, hogy nem talál a user valamilyen webmessengert?)

Üdv,
kocka

--
"Quis custodiet ipsos custodes?"