[BSD] ntp reject

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 11., Cs, 19:04:34 CEST

> > name=ntpd
> > rcvar=`set_rcvar`
> > command="/usr/sbin/${name}"
Kérlek, áruld el, hogy ez alapján hogyan használja a /usr/local/...
path-ot, még ha meg is adom az rc.conf-ban, ahogy írtátok.
Pedig ott van a bináris a /usr/local/... alatt.
A régi teljes ntp* binárisokat belöktem a home-omba, hogy
meglegyen, hátha kell és hogy ne találhassa meg véletlenül
a régieket.

> Azaz láthatóan a verziószámtól eltekintve (aminek dátuma amúgy régebbi)
> ugyanaz. Azaz nyugodtan próbáld ki. (Most nem nézem meg az egész
> rc-mechanizmust, de van egy gyanúm, hogy a set_rcvar és a
> load_rc_config megvalósítása miatt működni fog.
Hát most nem. Pedig még linkem is van /usr/sbin/ntpd néven a
/usr/local/sbin/ntpd-re.

Még mindig az a véleményed, hogy kapkodok?
Ez az ntpd itt az Alfán az első pillanattól nem akart menni rendesen
és nem is magára az ntpd hibájára gondoltam.

Szóval nem értem.
Természetesen az ntpd scriptet át tudom írni úgy, hogy jó legyen,
de húzom a szám érte.

Üdv:
Ruzsi