[BSD] ntp reject

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2007. Okt. 11., Cs, 14:26:33 CEST

Ruzsinszky Attila írta:

> Nem jött be. Szerintem továbbra is a /usr/sbin-ből venné az ntpd.

Felőlem ... . Bár kezdjük azzal, h adsz egy pontos FreeBSD verziószámot (és
a script-ben levő verziószámt is). Annyit ugyanis csak *sejtek*, hogy nem
7.akármit használsz, lévén CURRENT-ben már nem támogatott az Alpha. Viszont
cvsweb-en le lehet kérdezni, és akkor nem terheljük a listát. És ha addig
más nem jelentkezik, h Alpha-n használ FreeBSD-t, és lesz időm, jövő 7en
felvonszolom a dögöt, és telepítek az enyimre egy 6.2-es FBSD-t, és
megnézem.

Bár én a helyedben azzal kezdeném, hogy frissítés (az alaprendszer részét
6.nemtommióta tartalmazó csup-pal) RELENG_6_2 -re, de még inkább
RELENG_6-ra, és megnézni, hogy abban mi a helyzet ntpd-vel. (Nyilván ha már
a legutolsó FBSD verziót futtatod, akkor ez kiesett) Ugyanezen okokból ezek
után én igenis küldenék bugreportot (send-pr), és egy levelet a korábban
emlegetett listára. Ugyanis az, h van egy újabb ntpd port, az nem
feltétlenül jelenti azt, hogy a fejlesztők tudnak arról, hoghy az
alaprendszerbeli verzió hibás Alpha-n.

Zahy