[BSD] Dynamip ports hogyan?

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 11., Cs, 08:44:18 CEST

> altalad feltett kerdesek 90% -ra lett volna benne kimerito valasz,
> azonnal. Nagyjabol azokat mondtak itt el eddig (nem csak a ports
> -os thread -ed kapcsan) neked, amik ott is le vannak irva.
Igazad van, és mentségemre szolgáljon, hogy kitűztem magam elé
egy feladatot: Cisco CERT konfigurálása  VPN-hez free sw alapokon.

1. Feladat: Ehhez kell az emulátor. Már ennek az upgrade-jénél
elakadtam.

2. OpenSCEP. Ez eddig hiba nélkül fordult.

3. Kell neki Apache. Ez is hibátlan, bár ott már a DHCP miatti
hostname-hez kérdeznem kellett. Mondjuk nem BSD specifikus
a dolog, bár most se tudom, hogy kell DHCP-től hostname-t
állítani... De megoldottam, az ötletet innen kaptam.

4. LDAP. Ezer van belőle. Jó, csak 2-4 a devel-ekkel. Választottam,
de nem jött be, függőségi problem. Végül lefordult, de nem vagyok
meggyőződve, hogy minden olyat belefordítottam, amire szükség
van.

5. phpldapadmin. Hátha segít majd a konfigurálásban. Nem.
Nem fordul le. :-(

Most itt tartok és közben bejött még egy bugos ntpd is a képbe,
ami végleg elvitte a tegnapi időm.

Tudom, hogy másnak unalmas ua. kérdéseket 1000x megválaszolni,
nekem viszont egy-egy "löket" órákat jelent, hogy nem kell a Guglit
túrnom, vagy doc-ot olvasni. Ha mégse jön válasz, akkor marad a
napokig tartó infóbányászat...

Remélem, nem voltam túl hosszú!

Üdv:
Ruzsi