[BSD] ntp reject

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 11., Cs, 08:12:46 CEST

> Mielőtt/mialatt az általad említett sw debuggolást/tesztelést
> végezted, azért elolvastad a Handbook-ban levő NTP-ről, és a szerver
> üzembeállításról szóló részt?
Bevallom, nem.
Most átfutottam és nem vesztettem vele semmit.
1-2 BSD specifikus  dolgot leszámítva - rc.conf - nem találtam benne semmi
újdonságot/eltérést az eddigi NTP ismereteimhez képest.

Miért van az az érzésem, hogy mindenki kételkedik benne, hogy tényleg
nem jó az eredeti ntp, csak a ports-ból jövő oldotta meg a problémát?

Még senki se jelezte, hogy FreeBSD-je van Alfán és ezt a verziót próbálta,
valamint neki hibátlanul megy az install által feltett bináris ntpd.

Üdv:
Ruzsi