[BSD] ntp reject

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 10., Sze, 21:50:58 CEST

> És azt is elárulod, hogy mi a manónak????? boot-kor ntpdate -tel
Nem szinkronizálok ntpdate-val, de ez az én hibám mert nem ismerem
az rc.conf bugyrait.

> beállítod az órát. Aztán ntpd -vel szinkronban tartod. Mi a franc olyan
> bonyolult ezen, hogy a rendszerben meglevő (és valószínűleg működő)
Szinkronban tartanám, ha nem lenne hibás a gyári ntpd. Mostmár
egyértelműen bebizonyosodott.
Az a bonyolult, hogy nem gondoltam volna, hogy olyan nehéz egy ntp-nek
jól működnie. Persze semmi és senki se tökélete. És ki is javították
a ports-ban.

> ntpd mellé/helyére felteszel még kettőt? (Főleg, hogy kaptál még működő
Eredeti rossz.
A 3. már csak kínomban, hátha mégis az óra vagy a fordítás a rossz.
Csak az openntpd teljesen más, mint a sima ntp.

Azért köszi, mégha haragszol is rám. De ne feledd, senki se *BSD-vel
született. Sajna én Linuxon nőttem fel. Csak az nem megy az Alfámon.

Ha ezek után mégis annyira kezdő lennék ... akkor bocsi.

Köszi:
Ruzsi