[BSD] OpenSCEP-hez OpenLDAP

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 9., K, 11:23:08 CEST

Sziasztok!

Cickó eszköz teszthez szeretnék felállítani egy OpenSCEP
szervert, amihez LDAP is kell.
LDAP-vel sose foglalkoztam eddig és a SCEP-ről is
elég kevés ismerettel rendelkezem.

A teszt gépen forrásból kell feltennem az LDAP-t és
van belőle pár db. (2.x-es verziók).
A gép az Alfa lenne FreeBSD-vel.
SCEP már lefordult, Apache szintén. :-)

Az lenne a kérdés, hogy valaki tudna-e segíteni abban,
hogy az LDAP2.4-server configure által feltett 33 opció
közül mellyeket kapcsoljak be?

Esetleg ha valaki tudna segíteni LDAP-ben is ...
Ha sikerül CERT-es VPN-t csinálni ezzel a módszerrel,
akkor csinálnék belőle valamilyen HowTo-szerűséget.

Tudom, a feladat nagy, de valahol el kell kezdeni, mert
a Cickó a CERT-et csak így szereti megkapni és én meg
nem küzdenék valamelyik M$ szerver verzióval, hogy
beleerőltessem.

Köszönettel:
Ruzsi