[BSD] Dynamip ports hogyan?

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2007. Okt. 8., H, 20:36:46 CEST

> Oprendszert is mondasz? Eddig NetBSD-vel szórakoztál, viszont a
> freshports az a FreeBSD ports gyűjteménye (sőt a NetBSD nem is
> ports-nak, hanem pkgsrc-nek híjja.) Szóval?
Mindkettőre érdekelne, de először a FreeBSD-t próbálom most.
Valamelyikkel valahol mindig elakadok ...
NetBSD-re nem is néztem még, hogy van-e dynamips.

> Amúgy a kollega által javasolt módszer lényege, hogy a cvsup, vagy
> (újabb FreeBSD-ken) csup segítségével (vagy bármi egyébbel: pl. cvs,
cvs legalább van ...

> ctm, stb, olvasd el a handbook-ban a megfelelő részt) frissíted a
> ports-fát, és akkor már a te ports-odban is olyan verzió lesz.
Jó.
A frissítés az egész ports-ot érinti? Mert akkor nem lesz elég a HDD.

Elég nehéz összeláncolt lábbal táncolni ...
Ha egy sima tgz-ben lenne az újabb ports fájljai és azt letölteném,
máris könnyebb lenne ...

Ja! Amúgy a cvs tud letölteni auth-os proxy mögül?

Bocsánat, ha csak értetlenkedek. Nem érthetek mindenhez. Azért
próbálok kérdezősködni. Hiszen nekem "csak" a dynamips kellene.
A többi már alapkutatás a számomra.

Köszönettel:
Ruzsi