[BSD] User korlátozás...

Berta Sándor berta at beco.hu
2007. Nov. 23., P, 13:44:11 CET

Állj!
Ez új felhasználókra jó!
A meglevőt először átnevezed, és utána betöltöd az adatit az új helyre.

a script neve setup_chroot.sh
innen /usr/ports/shells/scponly/work/scponly-4.1/setup_chroot.sh vagy
innen /usr/local/share/examples/scponly/setup_chroot.sh
másold át a /root-ba, vagy valahova az utvonalba.

Valami ilyen struktúrát hoz létre pl a ~gally-ban.
3808515 drwxr-xr-x  2 root   wheel  512 Feb 16  2005 bin
3808513 drwxr-xr-x  2 root   wheel  512 Feb 16  2005 etc
3808527 drwxr-xr-x  2 gally  gally  512 Sze 11  2006 mail
3808526 drwxr-xr-x  2 gally  gally  512 Már  8  2005 public_html
3808547 drwxr-xr-x  7 root   wheel  512 Feb 16  2005 usr

üdv
berta