[BSD] User korlátozás...

Berta Sándor berta at beco.hu
2007. Nov. 22., Cs, 22:57:37 CET

Nézd meg a /usr/ports/shells/scponly portot.
Ezt lehet chroot opcióval fordítani, és a felhasználónak scponlyc shellt
adja. Ehhez a porthoz tartozik egy script, ami nagyon kényelmesen
elkészíti a felhasználó home-ját.
Winscp-vel sftp-vel tudnak feltölteni, letölteni, és ssh-n keresztül
beállított programot tud futtani.
OpenWEbMail-ben a home-jába tud menteni.

Lehet, hogy a célnak megfelel.

üdv
berta