[BSD] Java

Szabó Péter matyee at mail.alba.hu
2007. Nov. 17., Szo, 22:17:25 CET

Hali!

Próbáltam fennt van az is, de ha azt adok meg a diablo jre helyett java home-nak (/usr/local/diablo-jdk1.5.0), akkor is ez az eredmény:

Error: could not find libjava.so
Error: could not find Java 2 Runtime Environment.

Pedig ebbena könyvtárban is van libjava.so, ugyanott, mint a linux-sun jre-ben. Telejsen tanácstalan vagyok :(

Matyee