[BSD] forditas mas platformra, ket ports dir???

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2007. Nov. 16., P, 14:52:04 CET

Igen, ez FreeBSD 6.2 RELEASE.

> Jah, és még azt elfelejtettem mondani, hogy valószínűleg be kell
> állítanod az ARCH makrót i386-ra a jailen belül.

Na jó ez így túl bonyolultul hangzik. Inkább akkor beszerelek egy erős
diskless gépet, /usr NFS mount gigabit etherneten keresztül, és már
fordíthatok is. Azt hiszem kevesebb ideig fog tartani, főleg hogy a
jail-hoz nem értek. :-) Szerencsére csak egy Xorg szervert kell
fordítani, minden más xdmpc-n keresztül fog menni.

Szerencsére a DESTDIR-t ismerem, gondolom az alap rendszerrel nem lesz
baj remélem a
buildworld+buildkernel+distribution+installworld+installkernel
automatikusan i386-ra fordít ha a kernel konfig /usr/src/i386/conf alatt

Mindent köszönök!

   Laci