[BSD] Boot CD not starting

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2007. Nov. 15., Cs, 17:22:50 CET

Sziasztok,

Kb. 2 órával ezelőtt töltöttem le egy boot CD-t innen:

ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/amd64/ISO-IMAGES/6.2/6.2-RELEASE-amd64-disc1.iso

Ezen kívül épp most raktam össze egy gépet ami elég valószínű hogy jó,
minden alkatrész új és pl. elindul vele az Ubuntu Live CD is. Egy AMD X2
3300+ proci van benne, úgyhogy - ha jól tévedek - akkor az arch64 pont
ehhez való.

A Boot CD-vel viszont nem indul el. Addig eljut hogy:

BTX loader 1.00 BTX version is 1.01
Consoles: interna video/keyboard

Aztán kis idő elteltével a "B" helyett azt írja ki hogy

BIOS cd is cd0

és innentől kifagy. Mi lehet a a baj?

Köszi,

Laci