[BSD] Szerver alaplapot hol?

Berta Sándor berta at beco.hu
2007. Nov. 13., K, 21:04:29 CET

Laszlo Nagy írta:
..
> Hát ez a bajom nekem is! Ha Intelt veszek akkor a processzor baromi
> drága (Xeon).

?? alig van árkülönbség a Xeon és a P4 Core 2  négymagos procik között.
Ha nem elég a 4GB, akkor az Intel S5000 alaplapját ajánlom, azokon 8
memória foglalat van. Az 1GB/667  ECC Kinston ára 7,168Ft.
A diszkekről ne feledkezz el! Milyen RAID-et akarsz? Kell-e SAS, vagy
elég a SATA diszk? Kell-e hot-swap? Egy szerver lesz, vagy rackbe kell?
Ha irodába lesz, akkor nagyon nem mindegy, hogy milyen házba kerül, a
zaj miatt.
Most szállítottam hasonló, 4-8 magos Xeon gépeket BSD-vel.
Beszéljünk a feladatról, és az alapján tudok pontos konfigurációt
ajánlani, akár telepítéssel kpl.

Ezen konfigon a 6,2 buildworld kevesebb mint 15 perc.
Szerver konfig:
Intel S3000– Supports Multi-Core Intel® Xeon® Processor 3000 Sequence,
DDR2 533/677 memory, Dual Gigabit LAN.
""Pilot Point 3 UP"" Chassis, fixed 350W PSU, rackable, new tooless
features, 1 chassis fans, 1 PSU fan, supports up to 4 tool-free cabled
drives, without power cord
Quad Core Intel Server Processor X3210, FSB 1066, 2.13Ghz, 8M Cache
4GB ECC DDR2, KINGSTON
HDD Server SEAGATE Barracuda ES with NCQ (500GB 7200rpm 16MB cache
Serial ATA II-300) 2x, 500GB RAID 1
DVD-RW
268,320Ft+áfa
3év garancia
Ugyanez a konfig beépíthető akár egy normál midi házba is!

üdv
Berta Sándor

  Ha meg AMD-t veszek akkor a memória nagyon drága. :-(