[BSD] Szerver alaplapot hol?

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2007. Nov. 13., K, 16:07:45 CET

Papp Tamas wrote:

> Forditva kezdd, mit akarsz venni, es annak a disztributorat nezd meg
> (pl. pixel vagy mi a fene: supermicro).

Találtam disztribútort. A Tyan az jó márkának számít?

Kezdő vagyok a témában és néhány dolgot nem értek. Pl. miért vannak
ilyen memória ár különbségek?

1 GB DDR2 -  5000 Ft
1 GB DDR   -  23000 Ft
1 GB DDR ECC - 50 000 Ft

Tudom hogy ez nem pont BSD kérdés, de itt biztosan van olyan aki
szakértő a témában. Minden szerver alaplapba amit néztem DDR memória
kell, ami úgy tűnik hogy kb. ötször drágább, az ECC meg tízszer. Miért
nem csinálnak DDR2 memóriás alaplapot?  Valahogy úgy érzem hogy többet
érnék 64GB DDR2-vel mint 6GB ECC-vel. Így árban kb. azonosak, a DDR2
javára...

Persze biztosan van jó oka, csak még nem látom. :-)

Üdv,

   Laci