[BSD] 631xESB/632xESB I/O controller

Tátrai_József tatrai at mail.vhf.hu
2007. Május. 29., K, 21:38:15 CEST

Sziasztok,

Köszönöm a reakciókat.

János ajánlatától még kicsit futkos a hideg a hátamon, de már egyben érzem
az oly-jól-ismert kihivás érzését is. Neki fogok állni!!! Ilyent ugyan még
nem csináltam soha, és egyelőre meg is vagyok lepődve rendesen, hogy
egyáltalán van ilyen - de tök jó! :) Köszönöm szépen az ötletet!

Még egy olyan kérdésem lenne,hogy a "hivatalos" fejlesztők közül nem
ismertek-e valakit, akitől rá tudnék kérdezni, hogy mikorra várható - ha
várható -, hogy a hivatalos disztrib része lesz ez a vezérlő?

Üdv: Tátrai József