[BSD] 631xESB/632xESB I/O controller

Tajti Tamás tajti.tamas at holosys.hu
2007. Május. 29., K, 14:51:37 CEST

Szia

Mivel neked telepítéskor már kell, hogy a módosított device menjen,
aszem a legjobb az isoba turkálás. Elvileg elegendő egyetlen fájlt
cserélni: /boot/kernel/ataraid.ko, ez a felelős ar0 ügyben. Persze nem
tudom, hogy a patch amit írtál mennyire függ más dolgoktól, de a bios
leírókat ez a modul olvassa be és ettől lesz neked ar0 eszközöd.