[BSD] FreeBSD

Illo Gabor admin at stageline.hu
2007. Május. 23., Sze, 18:37:28 CEST

"Nem akarsz feltenni egy remote szerverre egy szamodra teljesen
ismeretlen rendszert."

De akarok mert csak úgy tudom megtanulni ha használom élesben, ha itthon
szórakozok vele akkor tuti 2 nap után feladom egy hiba jelentkezésénél.
Első körben elég ha megy az apache2 php5 mysql, késöbb levelezést szeretnék
majd rá stb..
Most elkezdtem felrakni az apache2-t megy is szépen, php-val van még egy kis
gáz mert az apache hiányolja azt a .so fájlt aminek elvileg a libexec
könyvtárban kéne lennie miután a php5 csomagot felraktam. Lehet hogy kell a
php5 extension csomag is? Mysql is megy, jelszót beállítottam viszont az
adatok mappáját sehol sem találom.

"Hol is olvastad ezt pontosan?"

Itt olvastam a levelező listán, hogy pontosan hol azt már nem tudom, nem is
vagyok biztos benne hogy ezen a levelező listán volt.

> Sziasztok.Most szeretnék áttérni ubuntu linuxról FreeBSD-re, és az lenne
> pár kérdésem hozzátok.
>
> 1.Ha az otthoni számítógépen telepítem fel a nekem szügséges programokat
> és magát a FreeBSD-t egy merevlemezre, és azt rá ghostolom a pesten lévő
> szerverek merevlemezére elindul-e felismeri-e az új hardwareket és lesz e
> ebből problémám, vagy érdemesebb ott a szerver teremben egy szűz bsd-t
> felrakni és ott konfigurálni?

Nem akarsz feltenni egy remote szerverre egy szamodra teljesen
ismeretlen rendszert.

> [...]

Ilyen nem volt.

Abban a temaban inditasz, amiben szeretnel es nem offtopic.

tompos