[BSD] mennyire szamit jonak?

Gabor Kovesdan gabor at FreeBSD.org
2007. Május. 3., Cs, 11:10:00 CEST

Fazekas Mihály escribió:

> Akkor szamoljunk:
> 4315 nap = kb. 11.8 ev, azaz sacc/kb. 1995 es 1996 kozott
> kellett volna felbootolni a cuccot.
>
> Pl. a 2.2 -est 1997.12.04 -en adtak ki.

> Miert nem az?
>
> Pl. a zasszonyt is ketfelekeppen kaphatja meg az ember. Az egyik
> a megeroszakolas, a masik kicsit tovabb tart, de mindket felnek
> kellemesebb lehet. :)

Mondd csak, Te miről beszélsz? Már rég nem a témánál vagyunk...
Szerintem itt abba lehetne hagyni. Te úgy gondolod, hogy az uptimeod
szép dolog és tükrözi a hozzáértésedet, büszke lehetsz rá. Ez is egy
nézőpont, ez is elfogadható. Más úgy gondolja, hogy semmi értelme az
uptime versenyeknek, mert a rendszeres karbantartás a kernel rendszeres
cseréjével is jár, így szükségképp le kell állítani a gépet. Ez is egy
helyes nézőpont, nem feltétlen kell kenyértörésre vinni a dolgot, hogy
kinek van igaza, értelmetlen a további flame-elés már szerintem....

Üdv,
Gábor