[BSD] GateWay + IPFW + Dummynet

Shanky shanky at vipmail.hu
2007. Már. 17., Szo, 09:42:49 CET

Nem lehet, hogy pusztan azert nem mukodik a dolog, mert drop szabaly
moge kerultek mar be ezek a sorok?

ipfw add 100 pipe 1 ip from 172.142.1.6 to any
ipfw add 200 pipe 2 ip from any to 172.142.1.6

	   ipfw pipe 1 config bw 1Mbit/s
	   ipfw pipe 2 config bw 1Mbit/s

^^^Igy nem mukodik?

Egyebbkent ez a megoldas tuti, hogy mukodik, mert nalunk is igy fogja a
GW a savszelt.