[BSD] securelevel novelese

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2007. Már. 8., Cs, 22:06:59 CET

Sziasztok,

Most beallitottam az a ket sysctl valtozot, hogy kozonseges felhasznalo
ne lathassa a tobbiek processzeit. Ami erdekes, hogy egy masik szerver
ami mar evek ota nalam van, ott az elejetol fogva igy volt (igaz, azt
sem en installaltam) pedig en soha nem allitottam be ezt a ket valtozot
(latszik is, hiszen nem is tudtam roluk). Ezert gondoltam - tevesen -
hogy szimplan a securelevel novelese beallitja nekem ezt is. Elnezest
ezert.

Most viszont az kellene, hogy reboot utan is megmaradjon ezen valtozok
erteke, mert nem szeretnem minden reboot utan ujra-es-ujra beallitgatni.
Most ahogy irom ezt a levelet, megtalaltam, hogy hol tarolja ezeket a
rendszer, hogy reboot utan is megmaradjon: /etc/sysctl.conf . Je...

Polya Balazs wrote:
> es miyen release?
6.1-RELEASE .

> ujabbakon:
> security.bsd.see_other_uids=0

Koszonom a valaszokat mindenkinek. Latszik, hogy azert van jo par okos
ember hazankban, aki ert a FreeBSD-hez.

Udv,
--
qmi