[BSD] openoffice.org folytatas

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2007. Jún. 21., Cs, 02:18:39 CEST

Wed, 20 Jun 2007 10:20:01 +0200 -n Fazekas Mihály írta:

> Milyen problemak fordulhatnak elo, amire erdemes odafigyelni?

OOo fagyása indítása után, File->open->... használatakor, állandóan ki
akarja tölteni az "adatokat", mert nem jegyzi meg a "regisztrációt".

Hasonló jellegű hibák jöttek elő nálam akkor is, amikor a kért 9 GB
hely helyett, csak < 4 GB alatt biztosítottam OOonak "fordításánál".

"Csomagolt" OOo-t használok utolsó időben, eddig nem vettem észre semmi
gondot.
ftp://ooopackages.good-day.net/pub/OpenOffice.org/FreeBSD/

en-openoffice.org-GB-2.2.0
xorg-7.2
--
Üdvözlettel:		Smith & Wesson:
Cemasko Viktor.		the original point-and-click interface.