[BSD] FreeBSD szervernek?

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2007. Júl. 12., Cs, 10:14:33 CEST

> :) Http és ftp szerver, aztán ajtó becsuk és rá sem nézünk, amíg
> : működik. A
>
> komolyabb feladatokat Win2k3 szerverek végzik (dns, dhcp,
> adatbázisok, mail). Lehet, hogy túl optimista vagyok, de ilyen
Ezek neked "komolyabb feladatok"??????????
No meg az apache -ot, es a proftpd -t is fel lehet tupirozni,
nem is kicsit!

Gyanitom, hogy azok kozul, ami nektek kell, egyedul az mssql nem
indulna el FreeBSD -n. Ha pedig mssql sem feltetlenul szukseges,
akkor mar a win2k* sem feltetlenul szukseges!

Ha valami nem fog Neked sikerulni *BSD alatt, az a hasonlo
gondolkodasmod miatt nem fog, mint pl.: "komolyabb
feladatokat Win2k3 szerverek végzik"

Velemenyem szerint ilyen gondolkodasmoddal nem is erdemes
hozzafogni!
Ez messzemenoen nagyob problema tud lenni, mint a 0-rol
torteno indulas. Talan igy meg tobbet artasz a *BSD -nek, mintha
az egeszet win* alapokon csinalnad.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966