[BSD] Faxmodem FreeBSD alatt

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2007. Júl. 11., Sze, 21:59:04 CEST

> egy faxmodem. Valkinek van valmilyen tapasztalata azzal kapcsolatban,
> hogy kis hazánkban kapható-e valahol olyan kütyü, amit FreeBSD alatt
> fájdalommentesen, esetleg kissebb fájdalmak áran be lehet üzelemni
> és használni?
> Porosodik melettem egy ISA-s kártya, ami még 4.x alatt teljesen jól
> működött, mivel tisztességes hardveres modem. A baj az, hogy abban
> a gépben, amiről most szó van, nincs ISA busz.

Menj be egy bontoba, es vegyel egy szimpla kulso soros portos (es ne USB-s)
modemet. Menni fog, szinte tok mindegy, milyen marka. Nekem pl. a mai napig
van a gepre kotve egy db az igen nagynevu Acorp 56K-s dobozabol.Gyonyoruen
megy, en speciel efax-ot hasznalok amikor evente kb egyszer faxolok.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >