[BSD] FreeBSD szervernek?

Németh Dávid nemeth.david at hdsnet.hu
2007. Júl. 11., Sze, 13:38:59 CEST

Szia!

Igen, egyik otthoni gepen meg ma melo utan elkezdek telepiteni. Eddigi Linux
telepitesekkel szerencsere mindig mukodo vegeredmenyhez jutottam. Szombatig
talan sikerul osszeraknom egy mukodo fbsd-t :)
Szerencsemre a fonokom eleg lazan kezeli a dolgokat. O is ugy all hozza,
hogy ez egy kiserlet. Asszem ezert is rakjuk felre a mostani mukodo
rendszert :)
De ha egyszer mukodik, akkor gondolom, van annyira stabil, hogy "csak ugy"
nem fog dobni egy hatast. Legalabbis eddigi Linuxokkal ez volt a
tapasztalat.

Üdv,
Dév