[BSD] FreeBSD szervernek?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Júl. 11., Sze, 12:47:28 CEST

On Wed, 11 Jul 2007, Papp Tamas wrote:

> Ez most vmi hitvita, vagy csak idevagjatok, h a pf beallitasa
> egyszerubb, mint az iptables?:)
>
> Egyreszt tobbnyire az az egyszerubb, amit mar hasznalt, masreszt
> izlesfuggo is.

Ezzel egyetertek. Ha 0-rol kell megtanulni, akkor szerintem a pf erhetobb.

> Amugymeg total uj rendszerrel nem szokas ismerkedni eles kornyezetben.

Ezzel is egyetertek.

> De majd ha osszecsinalja magat a gepe, akkor is kimentek gondolom
> segiteni a levlista keretein belul:)

Levelezesi lista keretein belul konfiguracioban es beallitasokban tudunk
segiteni. HW problemat nem hiszem hogy barki tavolrol tudna gyogyitani....

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882