[BSD] arch kérdés...

Gabor Kovesdan gabor at FreeBSD.org
2007. Jan. 21., V, 21:45:19 CET

Simon György schrieb:

> Hello,
>
> Nem nem desktop lesz belőle. Legalábbis nekem azt mondták. Ami gazándiból
> nagyon érdekelne az az, hogy a kernel conf útvonalában nyugtassatok meg
> nem tévedtem. ( /usr/src/sys/amd64/conf/ )
> A kernel config azért fontos, mert gondolom, hogy a 7-es release kernele
> sem tartalmaz olyan extrákat mint csomag schedulálás, meg quota. Illetve
> attól tartok, hogy abban a kernelben is bele van forgatva az összes hálókátya-
> driver, mint a 6-osban. (Azt találtam, hogy ha modulként használok intel ethernet
> [...]
Szia,

igen, jól írtad az útvonalat. A 7-es az fejlesztői verzió, szerverre
semmiképp nem ajánlom, csak az előző válaszomban még nem tudtam, hogy
szerver lesz-e a gép vagy nem. Desktopon simán futtatható egy hetes de
én szerverre nem tenném. A hálókártya driverek a kernelbe vannak
forgatva, és ha jól tudom quota valóban nincs alapból, ezért én is
mindig sajátot forgatok.

Üdv,
Gábor