[BSD] Java sok memóriát zabál?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2007. Jan. 18., Cs, 18:29:21 CET

Halihó!

2007. január 17. 12.10 dátummal Miklos Quartus ezt írta:
> Hát pont ez az, amire sok esetben nincs szükség.

  Az 1.5.0 óta van rá megoldás, de a fejlesztők nemigen használják (egyfajta
memóriamentés).

> Sajnos ez a kezdeti overhead miatt lassú.

  Kb. egy másodperc ez az overhead.

> Ugyanezt csinálja akkor is, ha egy kis teszt programocskát akarok pár percig
> futtatni és akkor is, ha egy bitang, sok at tudó alkalmazást inditok el.

  Igen, az oprendszer elindítani és pont annyi idő, ha rögtön kikapcsolom,
vagy ha több napig futtatom.

> Mindegy, a lényeg, hogy az elején sokat dolgozik. Ne feledd: "SIZE is
> the total size of the process (text, data, and stack)," és ez ott van,
> akárhogy is nézzük.

  Nem történik tényleges betöltés, csak sok állományát betöltöttnek
regisztrálja, olyan, mintha betöltené, és kitenné a swap-re. Csak be se
tölti... nem tudom, hogy ez miért okoz problémát, sok program csinálja
ezt... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu