[BSD] dyndns + apache és subversion

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2007. Jan. 9., K, 12:25:23 CET

> egyszeruen fogod es beirod az FQDN-t a /etc/hosts file-be, ip-nek meg
> megadod a 127.0.0.1-et. Mivel ez egyebkent is lokalis, ezert nem fog
> zavarni senkit. Apache maris futik.

Az lehet, de 127.0.0.1-en fog figyelni és az nekem nem jó. Nekem az
kellene hogy a publikus IP-n figyeljen. Subversion esetén még fontosabb,
mert az nem egy teszt szerver hanem tényleg használják többen.

Esetleg írhatok egy programot ami meghatározza a tun0 interface IP címét
és beírja a /etc/hosts állományba az FQDN mellé. De ennél kell hogy
legyen egyszerűbb megoldás is. :-)

   Laci