[BSD] Java sok memóriát zabál?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2007. Jan. 8., H, 18:44:41 CET

Halihó!

2007. január 8. 10.11 dátummal Laszlo Nagy ezt írta:
> Sajnos nem tudok neki válaszolni. Engem is érdekelne, hogy miért foglal
> 220 MB memóriát egy program ami a várakozáson kívül semmit nem csinál?

  Láthatsz itt sokkal több memóriahasználatot is, ha a SIZE a gondod. Ugyanis
itt a Java "betölti" az összes szükséges cuccát. A betölti azért van
idézőjelben, mert nem tölti be, hanem magán a lemezen swap-nek veszi azokat a
dolgokat, amikre szüksége lehet, így "be van töltve", de "ki is van"
swappelve. A programod memória foglalása ~10M. Ennyi kell is a JVM-nek, tehát
ez az a foglalás, ami egy üres programnál is megmarad.

> (Többek között ezért is írok át egy programot Java-ról Python-ra...)

  Ezért felesleges... :D
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu