[BSD] Java sok memóriát zabál?

Nagy Zoltán A. nyozo at hyadok.hu
2007. Jan. 8., H, 11:09:46 CET

Sziasztok!

Azért érdemes megnézni, hogy a JVM-et milyen opciókkal indítottátok.
Nagyon sok kapcsolója van amivel kordában tartható a fogyasztása,
de meglehetősen megengedő szokott lenni a defaulét érték... Amig a
"JVM heap-size"-ba beleférsz szépen fog nőni a felhasznált memória
is, de ez faragható.

A másik, hogy mennyi futásidő után hasonlítod össze a két
rendszeren a memóriafoglalást? Lehet hogy maga a kód gyárt
folyamatosan valamiből soha meg nem szűnő instance-okat, és
így felgyűlik a cucc a memóriában... Legtöbbször az ilyen elszaladó
memóriahasználat kódproblémára vezethető vissza.

--
Nagy Zoltán A. (Nyözö)
http://nyozo.hyadok.hu