[BSD] Java sok memóriát zabál?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Jan. 8., H, 10:22:07 CET

On Mon, 8 Jan 2007, Laszlo Nagy wrote:

>  Sziasztok!
>
> Az egyik Java programozónk ezt a kérdést küldte felém:

man top:

"SIZE is the total size of the process (text, data, and stack), RES is the
current amount of resident memory (both SIZE and RES are given in
kilobytes)"

> Sajnos nem tudok neki válaszolni. Engem is érdekelne, hogy miért foglal
> 220 MB memóriát egy program ami a várakozáson kívül semmit nem csinál?

Azert mert JAVA. A java szereti a memoriat: J2EE szerver mar 5-6 evvel
ezelot is minimum 256 MB fizikai memoriat igenyelt - es akkor mar swappelt
mint allat...

> (Többek között ezért is írok át egy programot Java-ról Python-ra...)

Biztos segit, de a python interpretalt nyelv tehat itt is fogsz
latni 20-30 MB-os RES-eket.

Udv:
 	Janos