[BSD] Filerendszer mini-Hackathon Ausztriában

Attila Nagy bra at fsn.hu
2007. Feb. 28., Sze, 12:37:32 CET

On 02/28/07 11:59, Robert Nagy wrote:
> Kerlek olvassatok el es aki tud kolcsonadni nagy kaliberu
> gepeket, vagy nagyobb kulso SCSI, SAS, SATA tarolokat az kerem
> irjon. En szallitanam kocsival es en is hoznam vissz a dolgokat,
> a hackathon utan.

Veszel két akármilyen PC-t, beléjük tolsz egy-egy target módot ismerő
SCSI kártyát, majd az egyik oldalon csinálsz egy nagyobb
ATA/SATA/akármilyen diszken egy böszmenagy sparse fájlt és azt odaadod
az initiatornak.

Ilyet többek közt tudsz csinálni az SCST-vel Linuxon, vagy a FreeBSD
beépített target megoldásával, ill. a minta diszkemulátorral.

PB-os fájlrendszerekkel játszottam már így, anélkül, hogy PB-os
storage-om lett volna.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758