[BSD] hardver monitor

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2007. Feb. 13., K, 21:48:45 CET

SZTANKAY Zsolt írta:

> Kiderult, hogy valoszinuleg nem ismeri az erzekeloimet.
>
> Summary of Detection:
>  * No monitors found.
> InitMBInfo: Operation not permitted
> This program needs "setuid root"!!
>
> Esetleg valami otlet? Akar masik programra, akar amiert nem mehet.
> Erdemben nem talaltam infot az 'opeation not permitted' hibara, igy azt
> sem tudom, hogy az erzekeloket emiatt vagy mas miatt nem talalja.

Akkor szokott ilyet kiírni, ha nem root-ként futtatsz valamit (amit
egyébként root-ként kellene) vagy ha nincs befordítva valami a kernelbe,
aminek kellene. Nézd meg az mbmon doksiját. Nem írnak valamit arról,
hogy kell hozzá néhány (nem default) kernel beállítás?

Ez csak egy gyanú. Ha nincs támogatott eszköz a gépedben, akkor
szerintem más üzenetet adna.

   Laci