[BSD] vmware fbsd-n

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2007. Feb. 12., H, 06:22:16 CET

Szia!

On Sun, Feb 11, 2007 at 01:51:47PM +0100, Zoltan Varga wrote:
> Használ közületek valaki vmware-t Freebsd-n? A portsban a 3-as verzió
> a legfrissebb, míg ha nem tévedek, bizony van már 5-ös is...

Ez bizony így van.

> Elnézve
> más virtualizációs technikákat, pl. a Xen sem működőképes FBSD alatt.
> Van ennek vmi oka azon kívül, hogy még nem portolták? Ti milyen
> virtualizációs szoftvert használtok?

Az, hogy "használok" túlzás, de amiről tudok, hogy működik, az a qemu
(+kqemu) meg a bochs régebbről.

Egyébként nincs más ok, csak az emberhiány, illetve a vmware esetében az
is, hogy egy zárt forrású szoftverről van szó, aminek a készítőit nem
izgatják a FreeBSD használók, sajnos.

Üdv:
BSD: An Operating System, Not a Religion.