[BSD] proftpd

Sváb Sándor devil at kopaszka.hu
2007. Feb. 7., Sze, 15:54:57 CET

Sziasztok,

Nagyon kezdő FreeBSD felhasználó vagyok, és elakadtam a proftpd telepítése
után. Amikor futtatni akartam, a következőket válaszolta:

- IPv4 getaddrinfo 'tutiacucc' error: hostname nor servname provided, or not
known

 - warning: unable to determine IP address of 'tutiacucc'

 - error: no valid servers configured

 - Fatal: error processing configuration file '/usr/local/etc/proftpd.conf'

Már elolvastam a levlista archivumát, és volt pár éve ilyen problémája
vkinek, de nem találtam megoldást a problémára.

Az rc.conf-ban benne van a "proftpd_enable="YES" azon már túl vagyok.

Merre keressem a probléma megoldását szerintetek?

devil

--------- következő rész ---------