[BSD] root jelszo problema

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
2007. Feb. 2., P, 14:04:38 CET

Udv!

Tudom, ez elso"sorban BSD levlista, de azert megprobalom itt is
megkerdezni, mit lehet tenni, ha van nalam egy regebbi szerver gep, amiben
csak vinyo van se soros portrol lehet kommunkalni vele, terminalon
keresztul. Linux 2.2 van rajta, de mivel kaptam (elhozhattam) nem tudom a
root jelszot s szeretnek valahogy ,,bejutni'' ra.
A SUN annyit ir ki indulas, ontestz utan, hogy 'boot:' es itt lehet
megadni bootolasi parametereket (kis varakozasi ido utan autmoatikusan
bootol, vagy enter utesere..). [Sun Sparc 630]
Probaltam beirni a 'boot: boot -s' parancsot de nem ismerte fel, sem a
'boot: init=/bin/bash' -t.
A help-re particio megadast var/ker.
Szoval ezt a rendszert vagy maskeppen kell ,,hekkelni'', mint egy PC/i386
eseten vagy mas megoldas kell ?
(arrol van infom, hogy VAX-on hogy kell bootolni ugy, hogy system jogokkal
rendelkezzek, de valoszinu a Sun-on nem ezekkel a parancsokkal kell
operalni de biztos van itt is ilyenre mod..)

Arpi / kando