Re: [BSD] sysctl változók

Kornel Velczenbach vkornel at gmail.com
2007. Dec. 6., Cs, 08:54:36 CET

Szia Zsolt!

A man szerint van egy -a és egy -o opció. Gondolom ha mindkettőt
listázod akkor mindent megkapsz...

"-a      List all the currently available non-opaque values."
"-o      Show opaque variables"

sysctl -ao

illetve " -A      Equivalent to -o -a (for compatibility)."

Ezek ugye kernel változók, gondolom ha valami nincs, akkor az nincs
beleforgatva a kernelbe, de ez csak tipp részemről. Többiek javítsatok
ki, vagy helyeseljetek :) Kössz.

Kornél