[BSD] (nincs tárgy) Leall a rendszer idonkent (ACPI?)

Gölöncsér Attila dunkelheit at freemail.hu
2007. Aug. 27., H, 23:24:13 CEST

Sziasztok!

> From: Istvan Szukacs <leccine at gmail.com>
> 1. subject < hasznald

Igazad van valoban kimarad, bocs. Nem tudom a thread megmarad-e igy, hogy beirtam a subjectbe, majd meglatjuk. Levlistara is most irok eloszor, belejovok csak ido kerdese :).

> top, systat, dmesg a barataid

Top-ot figyeltem eddig, de semmit nem mutatott. A dmesg-be a boot alatt belekerulo infon kivul nincs semmi, tehat oda nem ir a hibaval kapcsolatban. A systat viszont ujdonsag volt a szamomra, es el is lehet rajta indulni, mert az emlitett leallasok alatt az acpi_thermal nevu folyamat indul meg nagyobb terhelessel -- ezt a top nalam nem mutatja.

A jelenseg ugyanaz, akar ha egy konzolon vagyok bejelentkezve, terminalok kozt valtogat, azon kivul nem tortenik semmi. Alaprendszer+X van telepitve.

ACPI disabled modban eddig nem produkalta a hibat, viszont igy meg a DHCP  nem megy valamiert, tehat a gond nem lett kevesebb. Ennek meg ha lesz idom utanajarok, de ha van valami eszreveteletek az jo lenne.

Udv

Attila

19 Ft/kép - Nyaralási élmények fényképeken - FotoMarket online fotóalbum
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,195947,249229/click.prm