[BSD] REINPLACE_CMD vs. SED

Tátrai_József tatrai at mail.vhf.hu
2007. Aug. 22., Sze, 16:45:29 CEST

> a sed -et kisbetűvel, de ennek a definíciónak valahol lennie kellene
> hivatalosan, különben elég sokan anyáznánk a világban.

Hmmm...
Köszönöm a hozzászólásokat, jól megvilágitottátok a dolog hátterét.
Mostmár csak egyetlen dologra vagyok kiváncsi: miért teszi ezt az én
rendszerem? Ez egy nyáron felrakott FreeBSD 6.2-RELEASE #0...

De mivel nekem
> pl. ilyen hibám évek óta nincs - elég aktív ports frissítés mellett -
> ebből arra következtetek, hogy nálad valami gubanc van a ports-hoz
> tartozó makefile-jaiddal. (/usr/ports/Mk/* -ra gondolok). Nálam pl.
> a /usr/ports/Mk/bsd.port.mk -ban szerepel ez a sor:
>
> REINPLACE_CMD?=     ${SED} ${REINPLACE_ARGS}
>
> Szóval előbb rakd rendbe a ports fát.
OK, megteszem. A naponta fut a portsnap fetch és extract, portaudit. A
/var/db/pkg is rendben lévőek tűnik, portmanager tökéletesen fut - csak a
tárgyban vázolt problémánál akad el az elején. Kijavitom, és megy
rendesen.
Ja, és a kérdéses sor nálam is szerepel a /usr/ports/Mk/bsd.port.mk-ban...

Szóval, mit ronthattam el?

Tátrai József