[BSD] Raid vezérl?...

Kollar Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2007. Aug. 4., Szo, 14:25:26 CEST

On Sat, 2007.08.04. at 10:51 +0200, Egervary Gergely wrote:
> a raid editionról viszont csak azt tudom, ami a marketing-melléktermékekből
> kiderül. az jól hangzik. látott már valaki ilyet production környezetben?

Azon kivul hogy 5 ev gari van ra, nem tapasztalhato fizikai
elteres a nem RE -hez kepest. Amugy eleg sok megy nalunk
production uzemben, tobb Tb -s tomb is van belole. De mivel nem
annyira regota vannak a piacon az RE -k (talan 1 eve?) ezert nem
nagyon van hosszutavu tapasztalat. Amugy nalunk is olyan helyen van
sata (es ezzel WD raid edition) ahol az alacsony koltsegvetes volt a fo
szempont, amugy scsi -t hasznalunk. Szoval ebben a kornyezetben
lehet az RE -kbol ugy 30-40db tan (nehany 160gb -s, sok 250 -es, es
megtobb 500 -as) 24 oras uzemben, de a legregebbiek is 1 evesek csak.
Eddig asszem 1db 250 -est csereltunk, de elegge vezerlogyanus
volt a szitu, csak biztosra akartunk menni.

--
Chal