[BSD] Raid vezérl?...

Légrádi Gábor Legradi.Gabor at nik.bmf.hu
2007. Aug. 2., Cs, 14:27:10 CEST

Hahó!

Ha már korábban nem olvastam a doksit át eléggé (csak felületesen), most
lehet,hogy találtam valamit:

http://www.daemon-systems.org/man/iteide.4.html

Ez az általad leírt IT8212-est kezelő kernel driver lenne (bár ez
alaplapi megoldás).

A leírás szerint -- ha jól olvastam --
"
The iteide driver supports the IT8211 and IT8212 IDE controllers which
are found on some Gigabyte motherboards (as ``GigaRAID'') and some PCI
cards.  This driver provides the interface with the hardware for the
ata(4) driver. The optional RAID functionality of the IT8211 and IT8212
is not supported and is explicitly disabled by the iteide driver.  The
controller will act like a regular IDE controller with no RAID
functionality.
"
azaz hogy az általad hőn áhított RAID kezelés épp letiltott a kernelben...

Gábor