[BSD] Raid vezérl?...

Csermák Szabolcs csszabolcs at srwtrade.hu
2007. Aug. 1., Sze, 23:42:15 CEST

Sziasztok!

Újabb probléma, bár lehet, hogy csak az én tapasztalatlanságom... (még
RAID-del sem volt dolgom...)

A RAID vezérlőn beállítottam, hogy a két HDD-t mirror-ba kösse.
A netBSD telepítője azonben megkérdezi, hogy melyik HDD-re szeretném a
rendszert telepíteni (wd0, vagy wd1)

Kiválasztom a wd0-t, aztán a másolás során látom, hogy az rwd0-ra másol
(talán itt már látja, hogy raid???)

Reboot után viszont a raid vezérlő vinnyog, hogy szétesett az array.

Most éppen duplikálom a wd0-t a wd1-re, hátha, bár ez órákig eltart,
úgyhogy nem tudom mi lesz az eredmény...

Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?

Üdv:
Szapi