[BSD] failover cluster

Kornel Velczenbach vkornel at gmail.com
2007. Ápr. 19., Cs, 14:56:09 CEST

Sziasztok!

Ha ki is találnám mi után mi következzen az up és a down.sh-ban, amit
ucarp a két állapot indulásakor futtat, akkor se tudom azt megoldani,
hogy ggatec-el csak akkor tudok ggate0 device-t létrehozni, ha a másik
gépen már fur a ggated. Figyeljem a másik gépen a processzeket ssh-n
keresztül?
Debian-ha-drbd-nél a drbd lekezeli az állapotokat, heartbeat-ot meg rá
lehet nyomni soros portra. Senki nem tud bsd-re valami kényelmes és
nem hetekig szívós feladat árán létrehozható megoldást?

Üdv.: Kornél